Doprava a platba
Kolik stojí doprava?
Záleží nám na tom, aby Vám zboží bylo doručeno co nejrychleji a pro Vás co nejpohodlnějším způsobem. Vyberte si, která doprava Vám bude nejlépe vyhovovat. Pokud jste z Prahy, nebo máte zrovna cestu kolem, můžete si zboží vyzvednout na naší provozovně.
Přepravce Doprava Dobírka
PPL výdejní místo 69 Kč s DPH 50 Kč s DPH
PPL na adresu 99 Kč s DPH 50 Kč s DPH
GLS výdejní místo 69 Kč s DPH 50 Kč s DPH
GLS na adresu 89 Kč s DPH 50 Kč s DPH
Osobní odběr Zdarma
Jak můžu zaplatit?
Zboží můžete zaplatit pohodlně hned při objednání platební kartou, bankovním převodem nebo rychlou platnou přes banku. Nebo je možné zboží zaplatit později na dobírku v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží od kurýra přepravní společnosti.
Hotově/kartou na dobírku
Kartou online
Bankovním převodem
Rychlá platba přes banku
Google Pay
Odložená platba: koupím teď, zaplatím do 30 dnů
Nově můžete využít k platbě také odloženou platbu ve spolupráci s Twisto, Skip Pay (dříve mallpay) a Raiffeisenbank (PlatímPak). Platební metoda odložené platby vám umožňuje nakoupit teď a zaplatit do 30 dnů bez navýšení částky. Zaplatíte poté, až si zboží v klidu doma prohlédne. A to zdarma.
Platba na tři splátky vám umožňuje rozložit platbu za nákup na tři měsíční splátky. Cena služby jednorázově 199 Kč. Platbu na tři splátky nabízíme ve spolupráci s poskytovateli: Twisto, Skip Pay, ESSOX ( v jeho případě je možné rozložit platbu až na čtyři splátky).
Platba na splátky: vyberte si počet splátek
Splátkový prodej vám umožní se rozhodnout o počtu a výši splátek, v nichž uhradíte cenu nákupu. Splátkový prodej nabízíme ve spolupráci se společnostmi Cofidis, ESSOX a Home Credit. Po vybrání platební metody na splátky budete přesměrování na platební bránu a stránku poskytovatele služby.
Jak zboží balíme?
Šicí stroje mají odolné obaly
Každý šicí stroj má na míru vylisované tlusté ochranné polystyreny a krabici z velmi odolného kartonu. Takže stroj je při přepravě dobře chráněný a neublíží mu ani nechtěný pád balíku.
Šicí stroj je díky polystyrenovým výplním v krabici na pevno a chráněný ze všech stran
Polystyreny jsou vylisované přesně na daný šicí stroj, proto je v krabici napevno a chráněný i před nevhodným zacházením s balíkem při přepravě. Obaly jsou navržené tak, aby nedošlo k poškození stroje ani při pádu krabice z metrové výšky.
Krabici i polystyrenové výplně si schovejte po dobu platné záruky šicího stroje
V původním obalu snadno zajistím bezpečné odeslání stroje od vás na záruční i pozáruční servis. Vy pouze vložíte stroj do původních obalů a vše ostatní zajistím já.
Ostatní zboží balíme do ochranných bublinkových folií a odolných krabic nebo pevných obálek, tak aby Vám přišlo v pořádku. Chceme, aby balíček byl nejen bezpečný, ale i šetrný k planetě. Proto využíváme čisté, použité krabice, které u nás dostanou druhý život. Šetříme tak přírodu i vaši peněženku, protože díky recyklaci nemusíme zvyšovat ceny za balicí materiál.
Chcete si zboží vyzvednout u nás?
Moc rádi Vám zboží předáme osobně na naší provozovně na adrese Ve Svahu 515/9, Praha 4 Podolí. Protože provozování celého obchodu je časově velmi náročné, nejdříve je VŽDY nutná předchozí domluva vyzvednutí s námi. Můžete zavolat, napsat email nebo SMS. Uhrazení objednávky je při osobním vyzvednutí možné bankovním převodem, nebo dopředu online platební kartou. Na místě nelze platit kartou ani hotově.
V případě jakéhokoliv problému mě hned kontaktujte
Děláme vše proto, aby Vám zboží bylo doručeno v pořádku. Přesto, se může vyskytnout problém. Pokud není něco v pořádku, hned nám prosím napište nebo zavolejte. Co nejrychleji zjistíme, kde je problém a pomůžeme Vám ho vyřešit.
Pozor na poškozené zásilky
Dopravce Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce nebo odmítněte zásilku převzít a ihned nás prosím napište nebo zavolejte.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, nebo ztrátu obsahu později, bohužel nemůžeme již plně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku podle Vámi zvoleného dopravce.
PPL - linka +420 225 331 500 nebo www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
GLS - linka +420 567 771 111 nebo mailu info@gls-czech.com.