Doprava a platba

                  payment                                    dorpava                                    reklamace ikon                              trashcontrat-128
               Jak zaplatit                              Doprava                          Reklamace                 Vrácení      


Bankovní převod

Zdarma
 

Osobní odběr
Zdarma

Jak reklamovat zboží

Jak odstoupit od smlouvy 

Online platba kartou -       Shoptet Pay
Zdarma
 


Zásilkovna -
výdejní místo

Cena s DPH 75 Kč
Cena bez DPH 62 Kč

 

 

Online bankovní převod

Zdarma


Zásilkovna -
doručení na adresu 

Cena s DPH 99 Kč
Cena bez DPH 82 Kč

 

 


Dobírka - Zásilkovna

Výdejní místo cena s DPH 23 Kč
Výdejní místo cena bez DPH 19 Kč

Na adresu cena s DPH 30 Kč
Na adresu bez DPH 25 Kč


GLS- výdejní místo

Cena s DPH 53 Kč
Cena bez DPH 44 Kč

 

 

 


Dobírka - GLS


Výdejní místo cena s DPH 14 Kč
Výdejní místo cena bez DPH 12 Kč

Na adresu cena s DPH 23 Kč
Na adresu cena bez DPH 19 Kč


GLS - doručení na adresu

Cena s DPH 75 Kč
Cena bez DPH 62 Kč

 

 

 

Jak zaplatit

Bankovní převod - zdarma
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo našeho účtu 989746006/5500 a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Po obdržení platby Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce, je důležité, uvést variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. Platba je zdarma.

Online platba kartou - prostřednictvím platební brány Shoptet Pay - zdarma.
Zboží bude zaplaceno prostřednictvím platební brány Shoptet Pay. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Online bankovní převod - zdarma.
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti Shoptet Pay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Online bankovní převod - zdarma.
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti Shoptet Pay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Zásilkovna - dobírka na výdejním místě. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. 

Zásilkovna - dobírka při doručení na adresu. Cena s DPH 30 Kč. Cena bez DPH 25 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese.

GLS - dobírka na výdejním místě. Cena s DPH 14 Kč. Cena bez DPH 12 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. 

GLS - dobírka při doručení na adresu. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese. 


Doprava

Osobní odběr na provozovně

Osobní odběr - zdarma.
Osobní odběr je možný POUZE po předchozí domluvě na adrese provozovny: Ve Svahu 9, Praha 4 Podolí, 147 00. Uhrazení objednávky je možné bankovním převodem, nebo dopředu online platební kartou. Na místě nelze platit kartou ani hotově! Pro zboží 
objednané s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem nebo sms zprávou na telefon.

Česká pošta

Doručování prostřednictvím České pošty jsme od 1.7.2023 zrušili z důvodů zvyšující se ceny služby, doby a spolehlivosti dodání. 

V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zásilka bude uložen na české poště maximálně šest dnů. 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a pevný obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na telefonním čísle +420 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Zásilkovna
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.

Doručení na výdejní místo. Cena s DPH 75 Kč. Cena bez DPH 62 Kč. 
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. 

Doručení na adresu. Cena s DPH 99 Kč. Cena bez DPH 82 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. 

Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovny a to na telefonním čísle +420 216 216 516. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

GLS
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.

Doručení na výdejní místo. Cena s DPH 53 Kč. Cena bez DPH 44 Kč.
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. 

Doručení na adresu. Cena s DPH 75 Kč. Cena bez DPH 62 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. 


Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS  na telefonním čísle +420 567 771 111 nebo mailu info@gls-czech.com.

                                                    Reklamace

Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.

                                       Odstoupení od smlouvy

Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.czZakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme zda je v původním stavu, zašleme Vám peníze zpět na Vámi uvedený bankovní účet.