Doprava a platba
Jak zaplatit Doprava Reklamace Odstoupení od smlouvy
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak zaplatit
Bankovní převod - zdarma
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo našeho účtu 989746006/5500 a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisen Bank. Po obdržení platby Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce, je důležité, uvést variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. Platba je zdarma.
Česká pošta - dobírka. Cena 49 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště nebo kurýrovi spediční společnosti. V případě platby zboží na dobírku se cena navýší o 49 Kč.
Online platba kartou - prostřednictvím platební brány Shoptet Pay - zdarma.
Zboží bude zaplaceno prostřednictvím platební brány Shoptet Pay. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.
Online bankovní převod - zdarma.
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti Shoptet Pay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.
Online bankovní převod - zdarma.
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti Shoptet Pay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.
Zásilkovna - dobírka na výdejním místě. Cena 20 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. Cena se navýší o 20 Kč.
Zásilkovna - dobírka při doručení na adresu. Cena 30 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese. Cena se navýší o 30 Kč.
GLS - dobírka na výdejním místě. Cena 14 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. Cena se navýší o 14 Kč.
GLS - dobírka při doručení na adresu. Cena 23 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese. Cena se navýší o 23 Kč.
Doprava
Osobní odběr na provozovně
Osobní odběr - zdarma.
Osobní odběr je možný POUZE po předchozí domluvě na adrese provozovny: Ve Svahu 9, Praha 4 Podolí, 147 00. Uhrazení objednávky je možné bankovním převodem, nebo dopředu online platební kartou. Na místě nelze platit kartou ani hotově! Pro zboží objednané s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem nebo sms zprávou na telefon.
Česká pošta
Doporučené psaní (rekomando). Cena 60 Kč.
Zboží lze odeslat službou doporučené psaní pokud zásilka splňuje tyto parametry: délka do 50 cm a šířka 35 cm, přičemž tloušťka (výška) nesmí být větší než 5 cm a hmotnost nepřesahující 500 g. Cena této přepravy je 60 Kč.
V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zásilka bude uložen na české poště maximálně šest dnů.
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a pevný obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na telefonním čísle +420 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
Zásilkovna
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.
Doručení na výdejní místo. Cena 75 Kč.
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. Cena přepravy je 75 Kč.
Doručení na adresu. Cena 99 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. Cena přepravy je 99 Kč.
Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovny a to na telefonním čísle +420 216 216 516. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
GLS
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.
Doručení na výdejní místo. Cena 53 Kč.
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. Cena přepravy je 53 Kč.
Doručení na adresu zásilka do 10 kg. Cena 75 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. Cena přepravy je 75 Kč.
Doručení na adresu zásilka do 20 kg. Cena 90 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. Cena přepravy je 90 Kč.
Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS na telefonním čísle +420 567 771 111 nebo mailu info@gls-czech.com.
Reklamace
Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.
Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.
Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.
Odstoupení od smlouvy
Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.cz. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme zda je v původním stavu, zašleme Vám peníze zpět na Vámi uvedený bankovní účet.