Doprava a platba

    payment                                     dorpava                                                 reklamace ikon                                               trashcontrat-128

       Jak zaplatit                              Doprava                                  Reklamace                            Odstoupení
   
                                                                                                                                                         od smlouvy

 

 

 

 

 


       

Jak zaplatit

Bankovní převod
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Raiffeisen banky. Po obdržení platby Vám ihned odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce je důležité uvést spravný variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. 

Dobírkou
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště případně kurýrovi spediční společnosti.
 V případě platby zboží dobírkou se cena navýší o 49 Kč.

 

Doprava

Osobní odběr
Osobní odběr je možný na adrese: Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Uhrazení objednávky pro osobní odběr je možné pouze platbou bankovním převodem a nikoliv v hotovosti. Pro produkt 
objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem a zároveň sms zprávou na telefon.

Česká pošta
Zboží lze odeslat službou rekomando neboli doporučené psaní tímto způsobem jdou odeslat zásilky pouze do výšky 5 cm (cena 48 Kč). Dále doporučený balík (cena 69 Kč) a balík do ruky (cena 128 Kč).
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Balíček bude uložen na české poště maximálně šest dnů. 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

PPL Kurýr
Objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní společnosti PPL. Zboží bude doručeno do druhého pracovního dne. Ráno před doručením Vás bude kontaktovat kurýr a domluví si s Vámi přesné místo a čas doručení. Při využití tohoto způsobu dopravy je nutné zadávat telefonní číslo, na kterém jste k zastižení. 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

 

Reklamace

Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.

 

Odstoupení od smlouvy

Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.cz. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme obratem Vám pošleme peníze zpět. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.