Doprava a platba

    payment                                     dorpava                                                 reklamace ikon                                               trashcontrat-128

       Jak zaplatit                          Doprava                                 Reklamace                          Odstoupení
   
                                                                                                                                od smlouvy

 

 

 

 

 

 

Jak zaplatit

Bankovní převod - zdarma
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo našeho účtu 9897460001/5500 a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisen banky. Po obdržení platby Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce, je důležité, uvést variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. Platba je zdarma.

Dobírka - Česká pošta. Cena 49 Kč.
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště, nebo kurýrovi spediční společnosti.
 V případě platby zboží na dobírku se cena navýší o 49 Kč.

Online platba kartou - prostřednictvím platební brány GoPay - zdarma
Zboží bude zaplaceno prostřednictvím platební brány GoPay. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Online bankovní převod - zdarma
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti GoPay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Dobírka - Zásilkovna. Cena 20 Kč.
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. Cena se navýší o 20 Kč.

Dobírka - Zásilkovna doručení domů. Cena 30 Kč.
V případě doručení domů, tedy na Vámi zvolenou adresu, prostřednictvím společnosti Zásilkovna se konečná cena navýší o 30 Kč. 


Doprava

Osobní odběr na provozovně

Osobní odběr - zdarma

Osobní odběr je možný POUZE po předchozí domluvě na adrese provozovny: Ve Svahu 9, Praha 4 Podolí, 147 00.
Uhrazení objednávky pro osobní odběr je možné pouze bankovním převodem nebo dopředu pomocí platební karty online. Na místě není možné platit v hotovosti ani platební kartou! Pro 
objednané zboží si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem nebo sms zprávou na Váš telefon.

 

Česká pošta

Doporučené psaní (rekomando). Cena této přepravy je 60 Kč.
Zboží lze odeslat službou doporučené psaní neboli rekomando. Maximální rozměry: délka do 50 cm a šířka 35 cm, přičemž tloušťka nesmí být větší než 5 cm a hmotnost nepřesahující 500 g.

Balík do ruky. Cena této přepravy je 160 Kč. 
Zboží lze odeslat službou Balík do ruky. Maximální rozměry: délka do 150 cm a součet všech tří rozměrů maximálně 300 cm. Hmotnost nepřesahující 31 kg. Pojištění obsahu až do výše 50000 Kč. 

V případě, že Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště s tím, že do schránky Vám bude vložena informace o uložení zásilky. Balíček bude uložen na české poště maximálně šest dnů. 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a pevný obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

Zásilkovna

Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.

Doručení na výdejní místo. Cena přepravy 75 Kč. 
Zaslání na zvolené výdejní místo po celé České republice.

Doručení na adresu. Cena přepravy 99 Kč.
Zaslání zásilky na udanou adresu po cele České republice.

Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zasilkovny a to na čísle  216 216 516. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

 

                                                    Reklamace

Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.

 

                                       Odstoupení od smlouvy

Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.czZakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme zda je v původním stavu, zašleme Vám peníze zpět na Vámi uvedený bankovní účet. 


       

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.