Doprava a platba
Záleží nám na tom, aby Vám zboží bylo doručeno co nejrychleji a pro Vás co nejpohodlnějším způsobem. Proto nabízíme více přepravců, aby jste si mohli vybrat. Pokud jste z Prahy, nebo máte zrovna cestu kolem, můžete si zboží vyzvednout na naší provozovně.
Přepravce Doprava Dobírka
PPL výdejní místo 45 Kč s DPH 23 Kč s DPH
PPL na adresu 79 Kč s DPH 23 Kč s DPH
GLS výdejní místo 59 Kč s DPH 14 Kč s DPH
GLS na adresu 79 Kč s DPH 23 Kč s DPH
Osobní odběr Zdarma
Jak zboží balíme?
Každý šicí stroj má na míru vylisované tlusté a pevné ochranné polystyreny a krabici z velmi odolného kartonu. Takže je při přepravě dobře chráněný a neublíží mu ani nechtěný pád balíku. Ostatní zboží balíme do ochranných bublinkových folií a odolných krabic nebo pevných obálek, tak aby Vám přišlo v pořádku.
Chcete si zboží vyzvednout u nás?
Moc rádi Vám zboží předáme osobně na naší provozovně na adrese Ve Svahu 515/9, Praha 4 Podolí. Protože provozování celého obchodu je časově velmi náročné, nejdříve je VŽDY nutná předchozí domluva vyzvednutí s námi. Můžete zavolat, napsat email nebo SMS. Uhrazení objednávky je při osobním vyzvednutí možné bankovním převodem, nebo dopředu online platební kartou. Na místě nelze platit kartou ani hotově.
V případě jakéhokoliv problému hned pište
Děláme vše proto, aby Vám zboží bylo doručeno v pořádku. Přesto, se může vyskytnout problém. Pokud není něco v pořádku, hned nám prosím napište nebo zavolejte. Co nejrychleji zjistíme, kde je problém a pomůžeme Vám ho vyřešit.
Pozor na poškozené zásilky
Dopravce Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce nebo odmítněte zásilku převzít a ihned nás prosím napište nebo zavolejte.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, nebo ztrátu obsahu později, bohužel nemůžeme již plně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku podle Vámi zvoleného dopravce.
PPL - linka +420 225 331 500 nebo www.ppl.cz/zakaznicky-servis.
GLS - linka +420 567 771 111 nebo mailu info@gls-czech.com.
Zásilkovna - linka +420 216 216 516.
Možnosti platby
Zboží můžete zaplatit pohodlně hned při objednání platební kartou, bankovním převodem nebo rychlou platnou přes banku. Nebo je možné zboží zaplatit později v hotovosti nebo platební kartou při převzetí zboží od kurýra přepravní společnosti.
Hotově/kartou na dobírku Kartou online Bankovním převodem
Rychlá platba přes banku Google Pay