Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Je nám velice líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zboží vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti. V případě reklamace nás prosím kontaktujte na emailu info@sazo.cz nebo na telefonním čísle 773 646 880.

Na naše zboží se vztahuje 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak záruční doby. Náležitosti jsou opět upraveny našimi obchodními podmínkami veškeré oprávněné reklamace vyřizujeme v co nejkratší době.

Poškození zásilky při dopravě 

Velmi výjimečně se může stát, že dopravce zásilku poškodí, případně zásilka dorazí nekompletní. Případný problém s dopravcem vyřešíme a v oprávněném případě škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, abyste nás informovali o poškození zásilky do 24 hodin od převzetí! Prosím napište nám v takovém případě na info@sazo.cz a přiložte fotografie poškozeného zboží. 


Reklamační řád

  1. Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může způsobit prohloubení vady a následné znehodnocení zboží, které může být důvodem zamítnutí reklamace.
  2. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí zboží.
  3. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílností v intenzitě jeho užívání vydržet.
  4. V případě, že kupující po převzetí zboží zjistí, že zboží není ve shodě s objednaným zbožím nebo pokud zboží vykazuje vadu, musí neprodleně o této skutečnosti informovat prodejce e-mailem nebo telefonicky, a to nejdéle do 5 dnů od převzetí zboží.
  5. Vyskytne-li se u zakoupeného zboží závada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat.
  6. Vadou se rozumí změna vlastností zboží, jež je zapříčiněna použitím nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržením výrobní technologie nebo nevhodného konstrukčního řešení.
  7. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nesprávného zásahu.
  8. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění. Pověřený pracovník může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout lhůtu delší.
  9. Zákazník uplatňuje reklamaci zasláním zboží spolu s vyplněným reklamačním listem a kopií dokladu o nákupu zboží (faktury) na níže zmíněnou adresu

 

sazo.cz
Dana Mrázková
Ve Svahu 515/9
147 00 Praha 4
Česká republika


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zakoupené zboží u nás můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné 14-ti denní lhůtě. Platí to jak pro zboží zaslané přepravní službou, tak i pro osobní odběry.

Pokud chcete vrátit zboží, je potřeba nám do 14 dnů (kalendářních, nikoliv pracovních) od převzetí zboží oznámit, že chcete odstoupit od smlouvy. Pro oznámení odstoupení od smlouvy můžete váš požadavek zaslat e-mailem nebo poštou.

V žádném případě prosím neposílejte zboží na dobírku! Zboží nebude převzato!

Po tomto oznámení je třeba nám co nejdříve doručit zakoupené zboží spolu s kopií faktury na adresu:

sazo.cz
Dana Mrázková
Ve Svahu 515/9
147 00 Praha 4

Česká republika

 

Náklady na vrácení zboží nehradíme.

Zaplacená částka vám bude do 14 dnů od vrácení zboží vrácena na účet, který si určíte.