Doprava na PPL výdejní místa jen za 45 Kč

Reklamační formulář

Potřebujete reklamovat zboží zakoupené u nás? Abychom Vám to ulehčili, připravili jsme pro Vás odkaz na tisk na reklamačního formuláře. A pokud budete cokoliv potřebovat, neváhejte nám zavolat na +420 773 646 880. Komunikujeme i o víkendu a snažíme se podle možností odpovědět co nejdříve. Se vším Vám rádi pomůžeme.

Odkaz na Reklamační list

 

Uplatnění reklamace ­- reklamační list

Kupující:

Jméno a příjmení                                 …………………………………………………..

 

Adresa                                                 …………………………………………………..

 

Telefon a e­mail                                   …………………………………………………..

 

 

Prodávající:

www.sazo.cz, Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 14700, Praha 4. IČ 14132711, DIČ: CZ8160050492

 

Reklamované zboží:

Označení zboží ………………………………….……………………………………………….

 

Datum prodeje                                   …………………………………

 

Číslo kupního dokladu (faktury)      …………………………………

 

 

Popis závady:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Obsah balení při předání do reklamačního řízení:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

Preferovaný způsob vyřízení reklamace:

(Před volbou způsobu vyřízení reklamace se seznamte s bodem „Práva a povinnosti z vadného plnění“ obchodních podmínek)oprava

1. výměna

2. oprava

3. sleva

4. odstoupení od smlouvy

 

Vyřízení reklamace očekávám nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

 

 

Datum      ..............................................                                                       Podpis kupujícího..............................................