Doprava a platba

     payment                                        dorpava                                           reklamace ikon                                             trashcontrat-128

       Jak zaplatit                                   Doprava                               Reklamace                             Odstoupení
   
                                                                                                                                                         od smlouvy

 

 

 

 

   
   
     

                                                          
       

Jak zaplatit

Bankovní převod
Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu (9897460001/5500) a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet  vedený u Raiffeisen banky. Po obdržení platby Vám ihned odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce je důležité uvést spravný variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. 

Dobírkou
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, na poště případně kurýrovi spediční společnosti.
 V případě platby zboží dobírkou se cena navýší o 49 Kč.

Online platební kartou - prostřednictvým platební brány GoPay
Zboží bude zaplaceno postřednictvým platební brány Gopay. Po obdržení objednávky Vám ihned odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme termín, kdy Vaše zásilka dorazí.

Online bankovní převod - prosřednictvým platební brány GoPay
Platba bude provedena prostředníctvý platební brány společnosti GoPay. Po vybrání Vaší banku budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde bude moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám ihned odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme termín, kdy Vaše zásilka dorazí.

Dobírkou zásilkovna
Peníze za zboží platíte až při převzetí zboží ve zvoleném místě vyzvednutí. Cena je 20 kč. V případě doručení domů porstřednictvým společnosti Zásilkovna číní cena doběrečného 30 Kč. 

Doprava

Osobní odběr
Osobní odběr je možný POUZE po domluvě na adrese: Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Uhrazení objednávky pro osobní odběr je možné pouze platbou bankovním převodem a nikoliv v hotovosti. Pro produkt 
objednaný s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem a zároveň sms zprávou na telefon.

Česká pošta
Zboží lze odeslat službou rekomando neboli službou doporučené psaní lze přepravit zásilky o rozměrech délka do 50 cm a šířka 35 cm, přičemž tloušťka nesmí být větší než 5 cm a hmotnost nepřesahující 500 g. Cena této přepravy je 60 Kč. Dále doporučený balík, cena 90 Kč a balík do ruky za cenu 115 Kč.
V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Balíček bude uložen na české poště maximálně šest dnů. 
Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Zásilkovna
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvolené pobočce. Cena přepravy na zvolenou pobočku je 60 Kč. Cena přepravy na uvedenou adresu je 90 Kč. Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena naše páska a není opravovaná páskou s jiným potiskem, páskou bílou, nebo páskou průhlednou. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zasilkovny a to na čísle  216 216 516. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.


 

Reklamace

Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.

 

Odstoupení od smlouvy

Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.cz. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Hynek Mrázek, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme obratem Vám pošleme peníze zpět. 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.