Doprava na PPL výdejní místa jen za 30 Kč

Doprava a platba

Možnosti platby

  Hotově/kartou na dobírku          OpenCart - Platební brána pro online platbu kartou MasterCard, VISA (CZ/EN)  Kartou online       Kontakt | Mastervaper.cz - velkoobchod elektronické cigarety  Bankovním převodem 

Platba a doprava - Merch Shop | by ANKN Rychlá platba přes banku      Informace – Google Pay (CZ)Google Pay
       

          Kontakt | Mastervaper.cz - velkoobchod elektronické cigarety Bankovní převod - zdarma

Po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo našeho účtu 989746006/5500 a variabilní symbol. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Raiffeisenbank. Po obdržení platby Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Abychom mohli platbu přiřadit k Vaší objednávce, je důležité, uvést variabilní symbol, který obdržíte společně s potvrzením objednávky. Platba je zdarma.

OpenCart - Platební brána pro online platbu kartou MasterCard, VISA (CZ/EN) Online platba kartou - prostřednictvím platební brány Shoptet Pay - zdarma
Zboží bude zaplaceno prostřednictvím platební brány Shoptet Pay. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

Platba a doprava - Merch Shop | by ANKN Online rychlá platba přes banku - zdarma
Platba bude provedena prostřednictvím platební brány společnosti Shoptet Pay. Po vybrání Vaší banky budete přesměrování na Váš bankovní učet, kde budete moci zboží zaplatit. Po obdržení objednávky Vám odešleme zboží v co nejkratším termínu a zároveň Vám sdělíme přibližný termín, kdy Vaše zásilka dorazí. Platba je zdarma.

  Dobírka platba hotově nebo kartou

Platba v hotovosti nebo online platba kartou při osobním převzetí zboží od kurýra přepravní společnosti.

 Doprava a platba | DOGMOUNT Zásilkovna - dobírka na výdejním místě. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. 

Doprava a platba | DOGMOUNT Zásilkovna - dobírka při doručení na adresu. Cena s DPH 30 Kč. Cena bez DPH 25 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese.

 Bjorn Visschedijk op LinkedIn: NIEUWE UITDAGING Per vandaag mag ik binnen  General Logistics Systems… | 47 commentaren GLS - dobírka na výdejním místě. Cena s DPH 14 Kč. Cena bez DPH 12 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. 

 The GLS North American Vision GLS - dobírka při doručení na adresu. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese. 

 PPL výdejní místo - Celar.czPPL- dobírka na výdejním místě. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí zboží ve zvoleném výdejním místě. 

  Dovezeme Vám balíček domů nebo na nejbližší pobočku PPL.GLS - dobírka při doručení na adresu. Cena s DPH 23 Kč. Cena bez DPH 19 Kč.
Peníze za zboží zaplatíte až při převzetí na Vámi vybrané adrese. 
 


Možnosti dopravy

Velkoobchod | SIKO  Osobní odběr        Doprava a platba | DOGMOUNT Zásilkovna výdejní místa      Doprava a platba | DOGMOUNT Zásilkovna na adresu

Bjorn Visschedijk op LinkedIn: NIEUWE UITDAGING Per vandaag mag ik binnen  General Logistics Systems… | 47 commentaren  GLS výdejní místa    The GLS North American Vision GLS na adresu     PPL výdejní místo - Celar.cz  PPL výdejní místa

Dovezeme Vám balíček domů nebo na nejbližší pobočku PPL.PPL na adresu

 

Velkoobchod | SIKO  Osobní odběr na provozně - zdarma
Osobní odběr je možný POUZE po předchozí domluvě na adrese provozovny: Ve Svahu 9, Praha 4 Podolí, 147 00. Uhrazení objednávky je možné bankovním převodem, nebo dopředu online platební kartou. Na místě nelze platit kartou ani hotově! Pro zboží 
objednané s vyzvednutím na osobní odběr si přijďte až po obdržení výzvy k vyzvednutí. Tuto výzvu obdržíte emailem nebo sms zprávou na telefon.

Doprava a platba | DOGMOUNT Zásilkovna
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.

Doručení na výdejní místo. Cena s DPH 75 Kč. Cena bez DPH 62 Kč. 
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. 

Doručení na adresu. Cena s DPH 99 Kč. Cena bez DPH 82 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. 

Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.
Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku Zásilkovny a to na telefonním čísle +420 216 216 516. Reklamací poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.
 

The GLS North American Vision GLS doprava
Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.

Doručení na výdejní místo. Cena s DPH 53 Kč. Cena bez DPH 44 Kč.
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. 

Doručení na adresu. Cena s DPH 75 Kč. Cena bez DPH 62 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České. 

Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS na telefonním čísle +420 567 771 111 nebo mailu info@gls-czech.com.

Dovezeme Vám balíček domů nebo na nejbližší pobočku PPL. PPL doprava

Zboží lze odeslat na Vámi uvedenou adresu nebo je možné si ho vyzvednout na předem zvoleném výdejním místě.           

Doručení na výdejní místo. Cena s DPH 30 Kč. Cena bez DPH 25 Kč.
Doručení na Vámi zvolené výdejní místo po celé České republice. 

Doručení na adresu. Cena s DPH 65 Kč. Cena bez DPH 54 Kč.
Doručení na Vámi zvolenou adresu po celé České.

Doručovatel Vás bude předem informovat o datu a času doručení. Prosíme, zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky, zejména pak, zda není jakýmkoli způsobem porušena páska a vrchní obal zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás informujte, abychom si domluvili další postup.

Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Ne pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. V případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku GLS na telefonním čísle +420 225 331 500 nebo www.ppl.cz/zakaznicky-servis.        

Reklamace

Záruka
Právo z vad(y) zboží můžete uplatnit do 24 měsíců od převzetí zboží stejně jako v kamenném obchodě. U zboží s uvedenou dobou použitelnosti pak po stanovenou dobu použitelnosti. Neodpovídáme za opotřebení zboží jeho obvyklým užíváním. U zboží prodaného za nižší cenu neodpovídáme za vady, pro které byla nižší cena sjednána. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. 

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití
Sazo.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Průběh reklamace
O reklamaci nás prosím neprodleně informujte na adrese info@sazo.cz. Do emailu prosím specifikujte důvody reklamace. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u sazo.cz (postačí číslo objednávky nebo doklad o zaplacení). Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno potvrzení o přijetí reklamace. Zakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4.

Odstoupení od smlouvy

Dle občanského zákoníku máte možnost zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodů. O tomto nás prosím předem informujte na emailu info@sazo.czZakoupené zboží nám prosím zašlete poštou, případně jinou doručovací službou, na adresu: Mgr. Dana Mrázková, Ve Svahu 515/9, 147 00 Praha 4. Jakmile zboží obdržíme a zkontrolujeme zda je v původním stavu, zašleme Vám peníze zpět na Vámi uvedený bankovní účet.